سئو وب ایران

سئو وب ایران

سئو وب ایران

سئو وب ایران

  • ۰
  • ۰

ویژگی های رایج یخچال profile پروفایل

انواع ویژگی های موجود در یخچال های امروزی وجود دارد:

  • دستگاه پخش آب و یخ
  • کنترل آب و هوا برای محفظه های مختلف
  • چیلرهای انفجاری
  • پخش کننده جریان سودا
  • دستگاه پخش کننده آب گرم
  • سیستم هایی برای بی صدا کردن یخچال
  • روشنایی LED
  • پوشش هایی برای جلوگیری از رشد باکتری ها
  • قفسه بندی با رینگ برای جلوگیری از ریزش

 

حتی یخچال های Profile “هوشمند” نیز در دسترس هستند. اینها، به طور طبیعی، بسیار گران هستند، اما می توانند کارهای بسیار جالبی را انجام دهند. آنها می توانند انرژی مصرف شده توسط یخچال را کنترل کنند و می توانند اطلاعات را به گوشی هوشمند شما ارسال کنند. همچنین می توانید دما را از طریق گوشی خود تنظیم کنید. یخچال‌های هوشمند دارای صفحه‌هایی هستند که می‌توانید به تقویم، عکس‌های خود دسترسی داشته باشید، دستورالعمل‌ها یا گزارش‌های آب‌وهوا را از اینترنت دریافت کنید و موارد دیگر. خیلی جالب است، اما شاید واقعاً چیزی نباشد که اکثر ما به آن نیاز داریم.

 

چرا یخچال من صدا می دهد؟.

آیا نمی دانید که چرا یخچال شما صدای بلند یا عجیبی می دهد؟ بیایید دریابیم که علت آن چه می تواند باشد.
 

  • بیایید آن صداهای غیرمعمول را تشخیص بدهیم

اگرچه آنها طیف وسیعی از صداها را به عنوان بخشی از عملکرد عادی خود تولید می کنند – مانند صدای زمزمه ملایم فن یا یک کلیک گاه به گاه هنگام روشن یا خاموش شدن تایمر یخ زدایی – یخچال ها معمولاً وسایلی بسیار بی صدا هستند. این باعث می شود زمانی که صداهای غیرعادی شروع به رخ دادن می کنند، بیشتر قابل توجه است.

آیا نمی دانید که چرا یخچال شما صدای بلند یا حتی صدای عجیبی دارد؟  چه چیزی می تواند باعث ایجاد برخی از این صداهای عجیب و غریب شود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس در اصفهان ( white house )  به شما کمک می کند تا اگر مشکلی برای یخچال فریزر های وایت هاوس شما به وجود آمد؛ بتوانید مشکل را برطرف کرده و دوباره از یخچال خود استفاده کنید. یخچال های وایت هاوس تحت نظر متخصصان آمریکایی ساخته می شوند.

برند وایت هاوس یک برند آمریکایی قدیمی بوده که اقدام به تولید انواع لوازم خانگی می کند‌. امروزه کارخانه های این برند در کشورهای دیگری همچون مکزیک قرار دارند. در این کشور ها نیز، انواع لوازم خانگی وایت هاوس تولید می‌ شوند.

هرچند یخچال‌ فریزر های وایت هاوس، کیفیت بالایی داشته و طول عمر مفید آن‌ ها نیز بسیار زیاد است؛ اما ممکن است به دلایل گوناگون یخچال های وایت هاوس دچار اشکال و خرابی شوند. در این صورت می توان کار تعمیر یخچال ها را به نمایندگی یخچال وایت هاوس سپرد.

چرا باید کار تعمیرات را به نمایندگی یخچال وایت هاوس  white house  سپرد؟

  • تکنسین های نمایندگی یخچال وایت هاوس  white house به طور تخصصی اقدام به تعمیر یخچال شما می کنند. اگر یخچال وایت هاوس شما، دچار خرابی شده به هیچ وجه نباید شخصا اقدام به بررسی و تعمیر این وسیله حساس کنید.
  • در صورت نداشتن تخصص و دانش فنی کافی نه تنها نمی توانید کار تعمیر را انجام دهید؛ بلکه ممکن است به یخچال فریزر وایت هاوس خود صدمه بزنید.
  • در نتیجه کار تعمیر و بررسی یخچال، فقط باید توسط متخصص انجام شود.
  • نمایندگی یخچال وایت هاوس  white house از تکنسین های حرفه ای کمک گرفته و این تکنسین ‌ها کار تعمیرات یخچال وایت هاوس را، در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس در اصفهان

اصفهان، خیابان هزارجریب
۰۳۱-۳۲۶۸۴۴۶۷
۰۹۱۳۱۸۳۲۵۷۳

 

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

شرکت جنرال الکتریک یکی از شرکت های بزرگ است که در تمام قاره ها و اکثر کشورهای دنیا دارای نمایندگی می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1892 آغاز کرد. دارای شهرت در یکنواختی محصولات در سراسر جهان و انطباق محصولات با شرایط محلی و سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.

از افتخارات این شرکت، در طول یازده سال گذشته حضور در میان 13 شرکت برتر جهان، از میان 124 شرکت، در لیستی که هر ساله منتشر می شود، می باشد. مسئولان ، نظارت مستمر در تمام مناطقی که محصولات فرستاده می شوند، دارند. در تمام جهان نمایندگی برای فروش محصولات و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک برای ارائه خدمات تعمیراتی به مشتریان شرکت دارد. از این رو که توانسته ایم نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک را از آن خود کنیم زیر نظر این برند باشیم بسیار خوشحالیم.

سایدبای‌ساید سرویس

سایدبای‌ساید سرویس با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر و سای بای ساید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در اصفهان، در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه دهد.

  • ۰۱/۱۰/۱۰
  • farzad mirlohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی