سئو وب ایران

سئو وب ایران

سئو وب ایران

سئو وب ایران

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هواکش صنعتی تبریز

هواکش صنعتی یا فن صنعتی محصولی است که در صنایع مختلف برای تهویه هوای مورد نیاز افراد و تامین هوای  پاک در محیط کار دستگاه های مختلف کاربرد دارد. یکی از بهترین هواکش صنعتی در تبریز تولید شرکت سانتریفیوژ فن می باشد که با بیش از ۴۵ سال سابقه در ایران و با مدیریت مهندس عباس هاشم زاده می باشد. این کارخانه در زمینه تولید انواه هواکش صنعتی سانتریفیوژ مانند اگزاست فن، فن غبارگیر، فن سانتریفیوژ یا هواکش حلزونی و انواع دیگر هواکش‌ها بهترین محصولات را به صنایع ارائه می‌کند. 

https://utilityfan.com/%d9%87%d9%88%d8%a7%da%a9%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/

 

فن سانتریفیوژ و سانتریفیوژ فن - هواکش گریز از مرکز یا هواکش سانترفیوژ

هواکش صنعتی تبریز

انواع هواکش صنعتی 

هواکش یا فن‌های صنعتی با توجه به کاربرد آنها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل فن آکسیال، فن سانتریفیوژ، فن اگزاست، فن غبارگیر و … است.

  • هواکش صنعتی آکسیال
  • هواکش صنعتی بکوارد
  • فن صنعتی فوروارد 
  • هواکش سانتریفیوژ رادیال 
  • فن های سانتریفیوژ فشار قوی

فن سانتریفیوژ

فن گریز از مرکز یا هواکش سانتریفیوژ، یک نوع سیستم تهویه هوای مطبوع است. سازو کار ( مکانیسم ) این فن‌ها به شکلی ست که هوا را با فشار بیشتری خارج می‌کنند اما میزان و حجم هوای خروجی در این هواکش کمتر از فن‌های آکسیال می باشد. در عین حال فشار هوای خروجی بیشتر است و می تواند جریان هوای با ثبات ایجاد می‌کند.

این فن‌ها دارای شکلی استوانه‌ای و با تعدادی تیغه که روی پروانه قرار می‌گیرند طراحی شده است، زاویه ورود و خروج هوا در این سانتریفیوژها ۹۰ درجه است.

فن سانتریفیوژ و سانتریفیوژ فن - هواکش گریز از مرکز یا هواکش سانترفیوژ

هواکش صنعتی تبریز

جهت مشاوره و سفارش هواکش صنعتی در تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۸۰۴۸۰۳۲ – ۰۹۱۳۳۲۵۹۷۲۷  

فن آکسیال 

از جمله پرکاربردترین فن‌هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد فن آکسیال است، هواکش آکسیال با ایجاد جراین هوایی پرجحم و کم فشار به خنک شدن محیط کمک می‌کند، در واقع فن‌های به کار رفته در رادیاتور ماشین، پنکه‌های خانگی، و بسیاری از هواکش‌های صنعتی همگی از نوع هواکش آکسیال هستند. هواکش آکسیال را با نام هواکش محوری نیز می‌شناسند زیرا عملکرد هواکش آکسیال بدین صورت است که در راستای محور پره‌ها هوا را جا به جا می‌کند. فن‌های آکسیال به دو صورت کاربرد صنعتی و کاربرد خانگی در بازار وجود دارد.

اگزاست فن 

برای گردش هوایی در محیط‌های بسته و رسیدن به فرآیند تهویه مطبوع از از تجهیراتی به نام اگزاست فن استفاده می‌شود. طراحی این تجهیزات به گونه ای است که جریان هوا را از خارج به صورت دمنده در محیط بسته داخلی پخش می‌کند و هوای مانده فضای سربسته را از طریق روزنه‌هایی مثل دریچه های هوا خارج می‌سازد. به انواع فن که با هدف مکیدن هوا و خروج آن طراحی می شوند اگزاست فن (exhaust fan) گفته می‌شود.

فن سانتریفیوژ و سانتریفیوژ فن - هواکش گریز از مرکز یا هواکش سانترفیوژ

فن سانتریفیوژ و سانتریفیوژ فن – هواکش گریز از مرکز یا هواکش سانترفیوژ

فروش هواکش صنعتی در تبریز

کارخانه تولیدی اصفهان سانتریفیوژ فن به مدیریت مهندس عباس هاشم زاده، با طراحی و تولید انواع فن ها با کاربردهای خانگی و صنعتی در استان آذربایجان شرقی بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در این عرصه به مشتریان عرضه می‌کند. 

https://b2n.ir/r17094 

yun.ir/ioq17c 

http://iwo.ir/w3f3w 

جهت مشاوره و سفارش هواکش صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۳۸۰۴۸۰۳۲ – ۰۹۱۳۳۲۵۹۷۲۷  

  • farzad mirlohi
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سایت در اصفهان

یکی از کارهایی که حتما بعد از مرحله طراحی سایت باید انجام داد، استانداردسازی سایت و بهینه سازی سایت از نظر کارایی، سرعت و کیفیت نمایش صفحات سایت برای محاطب است. اینکار نه تنها به بهتر دیده شدن سایت توسط محاطب و احتمال سر زدن به سایر صفحات کمک زیادی می کند، بلکه یکی از مهمترین فاکتورهای موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای رتبه بندی وبسایت است. تیم ما با انجام فعالیت های مرتبط با بهینه سازی سایت در اصفهان به شما کمک می کند بیشتر میزان رتبه بندی از نظر سرعت و کیفیت را در سایت خود تجربه کنید. 

https://seowebiran.com/%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/ 

بهینه سازی سایت چیست ؟ 

بهینه سازی وب سایت به محموعه فرآیندهایی گفته می شود که با استفاده از ابزارها، استراتژی های پیشرفته و آزمایش های متنوع بتوان بهبود عملکرد وب سایت را ایجاد نمود که نتیجه آن  افزایش ترافیک بیشتر، افزایش نرخ تبدیل ( کاربر به مشتری ) و در نهایت افزایش فروش و درآمد است. 

چگونه می توانیم یک وب سایت را بهینه سازی کنیم؟

  • آنالیز اطلاعات سایت
  • آنالیز کدهای سایت مانند Html,css,js
  • بهینه سازی تصاویر و کاهش حجم آنها
  • طراحی و بهینه سازی صفحات فرود 
  • نوشتن محتوای متناسب با نیاز کاربر 
  • سعی کنیم محتواهای کامل و جامع تولید کنیم
  • شناسایی سوالات متداول کاربر و نوشتن یک مطلب مفید هر چندکوتاه! 
  • بهینه سازی وب سایت برای موبایل 
  • افزایش سرعت بارگزاری صفحات 

چرا بهینه سازی وب سایت مهم است؟

در واقع شما با بهینه سازی وب سایت و خدمات سئو ، به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کنید تا بازدید و تجربه خوبی از بازدید سایت شما داشته باشند.

تجربه کاربری یکی از عوامل مهمی است که در جهت احترام به کاربر و همچنین استاندارد کردن سایت برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد . 

 

سئو وب ایران با ۶سال سابقه خدمات بهینه سازی سایت  

تلفن تماس و دریافت مشاوره ۰۹۳۶۷۷۲۱۵۵۷ 

  • farzad mirlohi
  • ۰
  • ۰

آپدیت هسته گوگل نوامبر ۲۰۲۱

از ۱۷ نوامبر ۲۰۲۱ مطابق ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ، گوگل جدیدترین بروزرسانی در هسته خود را شروع کرد. البته این بار گوگل از طریق حساب کاربری در توییتر این بروزرسانی را اعلام کرد. طبق گزارش سایت searchengineland  این بروزرسانی یک بروزرسانی از نوع هسته بوده است. معمولا در چنین مواردی کلیه الگوریتم های گوگل تحت تاثیر قرار گرفته و یک یا چند پارامتر فنی در نتایج جستجو هدف قرار داده می شود.

Later today, we are releasing a broad core update, as we do several times per year. It is called the November 2021 Core Update

@googlesearchc

 

نگرانی ها از آپدیت نوامبر ۲۰۲۱ 

یکی از مواردی که در این گزارش آمده ، این است که این آپدیت ( بروزرسانی ) درست قبل از تعطیلات جمعه سیاه و دوشنبه آخرسال انجام شده و حتی ممکن است بر روی وب سایت هایی که برای فروش کالا و خدمات در ایام تعطیلات دسامبر و سال نوی میلادی برنامه ریزی کرده اند خطرناک باشد.

طبق پیش بینی ها این اپدیت احتمالا در تکمیل اپدیت های قبلی برای شناسایی سایت های با محتوای اسپم است . 

همیشه بروزرسانی هسته گوگل با نگرانی هایی همراه بوده است. کارشناسان سئو و وب مسترها از جابجا شده رتبه های خود در نتایج گوگل ابزار نگرانی می کنند چون واقعا ماهیت برخی اپدیت ها تا چندروز پس از اتمام نامشخص است. این بار حتی دنی سالیوان هم در توییتی این نگرانی را تایید کرد!

I totally get the concern some might have about an update, especially when there’s often any number of “The sky is falling!” tweets that people make, sometimes with fun GIFs, and meant to be fun, but others that act like an update is a negative event for everyone…

اهمیت بروزرسانی گوگل چیست؟

چرا باید به بروزرسانی گوگل اهمیت داد؟ هر زمان که موتور جستجوی گوگل، الگوریتم های خود را به روز می کند، به این معنی است که سایت شما می تواند در نتایج جستجو بهتر یا بدتر عمل کند! دانستن زمان این برزورسانی های گوگل، به ما کمک می کندد تا بفهمیم در صورت تغییرات رتبه ، این تعییرات به دلیل بروزرسانی محتوا یا سایر فعالیت های ما بوده و یا به دلیل بروزرسانی الگوریتم های گوگل.

  • farzad mirlohi
  • ۰
  • ۰

سئو وب ایران رقیب تازه نفس مشاوره سئو در اصفهان 

مشاوره سئو در اصفهان از خرداد ماه 1400

، اصفهان , (اخبار رسمی): سئو وب ایران با 6 سال سابقه در زمینه فروش، طراحی سایت ، سئو و مهینه سازی وب سایت ، خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت در اصفهان را با امکان مشاوره کسب و کار ، بهینه سازی محتوای سایت، افزایش سرعت بارگزاری و اصلاح خطاهای احتمالی از خرداد ماه 1400 به بازار مصرف عرضه کرد.

مشاوره سئو  در اصفهان از خرداد ماه 1400

مشاوره سئو در اصفهان- seowebiran

هر کسب و کاری در اصفهان دارید، تیم ما به عنوان مشاور سئو در اصفهان در خدمت شماست تا بهترین اتفاق را برای شما رقم بزند و آن هم افزایش ورودی سایت ، افزایش تماس ها و افزایش فروش است

به گزارش روابط عمومی سئو وب ایران، از خرداد ماه 1400  عرضه خدمات مشاوره سئو در اصفهان آغاز شد.

سید فرزاد میرلوحی مدیرعامل سئو وب ایران با اشاره به مزیت‌های این خدمت تازه گفت:  مشاوره سئو نتیجه 6 سال سابقه ما در زمینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان بوده و هم اکنون با انجام بیش از 30 پروژه سئو و بهینه سازی در سطح کشوری و استانی، خدمات توسعه کسب و کار را به کارفرمایاتن و صاحبان کسب و کار ارائه نماییم. 

وی ادامه داد، خدمات مشاوره در سئو وب ایران شامل موارد زیر خواهد بود: 

  • پیدا کردن مسیر صحیح و برنامه ریزی برای انجام کارهای سئو
  • اصلاح ترکیب سایت از نظر ارتباط بیشتر با کاربر و مخاطب
  • انتخاب صحیح کلمات کلیدی برای جذب کاربر بیشتر
  • اصلاح خطاهای فنی و ساختاری احتمالی در سایت 
  • مخاطب شناسی و افزایش فروش و سودآوری با سئو سایت
  • سئو محتوای سایت
  • بهبود سئو خارجی و  تکنیکال و افزایش قدرت صفحات 

هر کسب و کاری در اصفهان دارید و نیاز به مشاوره برای انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت دارید ، تیم ما به عنوان مشاور سئو در اصفهان در خدمت شماست تا بهترین اتفاق را برای شما رقم بزند و آن هم افزایش ورودی سایت ، افزایش تماس ها و افزایش فروش است. 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت سئو وب ایران به نشانی seowebiran.com مراجعه کنند.

  • farzad mirlohi
  • ۰
  • ۰

فروش برج خنک ‌کننده در اصفهان 

در حال حاضر رشد و نمو بسیار زیادی در تولید انواع مختلف برج‌های خنک‌کننده در جنس‌های مختلف وجود دارد. این برج‌ها در شرایط فعلی می‌توانند در محیط‌های بیرونی و یا هوای آزاد قرار بگیرند. این عامل نیز به دلیل نحوه کارکرد کولینگ تاور و یا برج‌های خنک ‌کننده است. کاربردها و کارکرد بسیار مناسب این محصولات باعث شده تا در حال‌ حاضر مصارف این تجهیزات نیز بیشتر شود و از طرف دیگر، بسیاری از تولیدکنندگان به طراحی و ساخت و فروش این محصولات در اقصی نقاط کشور دست بزنند.

شرکت زلال آب پارتاک تولیدکننده انواع برج خنک ‌کننده در اصفهان 

شرکت زلال آب پارتاک یکی از شرکت‌های تولیدکننده برج‌های خنک ‌کننده در اصفهان به شمار می‌رود. این شرکت تولیدکننده تاکنون توانسته انواع بسیار زیادی از این محصولات را تولید کند. . از جمله تولیدات پرکاربرد این شرکت می‌توان به انواع برج‌های خنک کننده هیبریدی ، مدار باز و برج خنک کننده مدار بسته اشاره کرد. در مدل هیبریدی میزان هدر رفت و پرت آب بسیار پایین است . 

انواع کولینگ تاور بر اساس جهت آب و هوا

  •  برج خنک کننده جریان متقاطع: در این نوع خنک کننده، آب از جهت بالا و جریان هوا نیز به شکل متقاطع وارد دستگاه می‌شود. این سیستم به صرفه‌ترین روش برای خنک کردن آب است. همچنین میزان هدر آب گرم نیز در این روش کم است.
  •  برج خنک کننده جریان ناهمسو: از جمله مزایای این روش دارا بودن حداکثر مقدار نیرو به منظور انتقال حرارت است. در این دستگاه نیز آب از سمت بالا وارد دستگاه می‌شود و جریان هوا در جهت ناهمسو وارد دستگاه می‌شود. این نوع دستگاه‌ها بیشتر در پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها استفاده می‌شوند.

https://rizy.ir/sVqJ96

 

برای اطلاع از قیمت برج خنک کننده و دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۹۱۳۸۶۶۴۳۴۷ – ۰۹۱۳۳۳۷۵۲۰۰

 

  • farzad mirlohi